فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که سربازان گمنام امام زمان (عج) این منطقه را برای متجاوزین و مجرمان ناامن کردند، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی باند سارقان با 40 فقره سرقت منهدم شد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی‌فرد عصر امروز در جمع برخی از رسانه‌ها حاضر شد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت به عنف از یک سنگبری در شهرستان "تفت" شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که چند نفر با سر و صورت بسته وارد این سنگبری شده و پس از ضرب و شتم نگهبان با سلاح سرد، دست و پای او را بسته و دست به سرقت کابل برق و وجه نقد زده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "تفت" با همکاری عوامل پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی اعضای این باند پنج نفره سرقت شدند و پس از اخذ مجوز قضائی متهمان را دستگیر کردند.

سردار بهدانی‌فرد تصریح کرد: اعضای این باند سرقت در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت ترانس برق، سیم و کابل برق، پمپ آب، وجه نقد، دوربین مدار بسته، کابل های برق فشار قوی و ... به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان های "تفت، اردکان، میبد" و همچنین استان "فارس" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان این‌که بسیاری از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا