شورای آرد و نان شهرستان تفت با ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.

جلسه شورای آرد و نان شهرستان تفت با ریاست "علیرضا نوکار" فرماندار و با حضور "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه  با بیان این‌که قیمت فروش انواع نان‌ها در استان یزد مشخص شده است، گفت: تمامی نرخ‌های جدید مربوط به نان اعلام شده است و تمامی واحدهای نانوایی باید از قیمت های جدید تبعیت نمایند.

وی افزود: ملاک، قیمتی است که از سوی شورای آرد و نان استان اعلام شده و اگر یک نانوایی خلاف آن قیمت اقدام به فروش نان کند، به عنوان متخلف شناخته شده و جریمه می‌شود.

در ادامه این جلسه میزان افزایش آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای تعدادی از نانوایی‌های مناطق شهری و روستایی موردبررسی و تصمیم‌ لازم برای آنان اتخاذ شد.

موضوع توزیع نان در ساعات پایانی شب جهت رفاه حال همشهریان از دیگر موضوعات موردبحث در این جلسه بود و دو نانوایی برای این موضوع در سطح شهر انتخاب شد که اطلاع رسانی آن توسط اتحادیه نانوایان صورت خواهد پذیرفت.

 

 

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا