ساخت ۱۲۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان یزد روز جمعه در مراسمی آغاز شد؛ کلنگ زنی ۲۱ واحد از این تعداد با حضور مسوولان در بخش آسفیج شهرستان بهاباد انجام شد.

مدیر کل کمیته امداد یزد در این مراسم اظهار داشت: تهیه مسکن و سرپناه ایمن و مقاوم برای مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد است.

محمد شجاعان، امدادگری و رسیدگی به احوال نیازمندان و یتیمان را توفیق خداوند و موهبتی الهی دانست و افزود : بی ‌شک خدمات‌ رسانی به بهترین بندگان خداوند از بزرگ ‌ترین افتخارات و عبادات محسوب می‌شود و در کارنامه اعمال ما ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی با مشارکت سه نهاد انقلابی بنیاد علوی ، بنیاد مسکن و کمیته امداد انجام میشود افزود: امیدواریم در یک دوره زمانی یکساله، تمام نیازمندانی که فاقد مسکن هستند صاحب خانه شوند تا مشکل مددجویان دراین زمینه برطرف گردد.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه نیازمندان و محرومان تحت حمایت این نهاد عائله خداوند هستند و بار مهربانی نظام بر دوش کمیته امداد است و این نهاد در کشور وظیفه خدمت رسانی بدون منت به این محرومان را برعهده دارد افزود : ساخت مسکن وسرپناه برای محرومان از اولویتهای اصلی نهاد مقدس کمیته امداد میباشد.

امام جمعه بهاباد هم گفت: زمانی ما در انجام رسالت ها و اهداف امام راحل ، انقلاب و اسلام موفق خواهیم بود که نگاهمان به مسوولیت ها عبادت باشد نه نگاه پست و مقام .

حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه باید حل مشکلات را حل المسائلی حل نکنیم و با کارکارشناسی حل کنیم افزود: در رسیدگی به امور نیازمندان خود را در خدمت محرومان باید بدانیم و برای این خدمتگزاری خود را محدود نکنیم و از هیچ فرصت خدمتی دریغ ننماییم.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومین ارزش بالایی دارد گفت: غنی شدن فقرا یکی از آرمان‌های مهم دینی است و باید مورد توجه جدی مسوولان و خیران قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد ادامه داد: خدمت به مردم وظیفه و تکلیفی دینی است و در نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) این رسالت جدی تر و برجسته تر مورد توجه است.

حمید دهقان رئیس کمیته امداد بهاباد هم گفت : این واحدهای مسکونی هرکدام با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع و با مساحت هرکدام ۲۰۰ متر با مشارکت بنیاد علوی ، بنیاد مسکن و کمیته امداد و خیرین تا پایان سال ساخته خواهد شد .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا