فرماندار بهاباد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای آن گفت: شورا یک تشکیلات جمعی و مشورتی است و توسعه شهرستان بدون هم فکری، همدلی و تلاش مضاعف بین دستگاه‌های اجرایی و شوراها محقق نمی‌شود.

به گزارش یزدفردا: به مناسبت هفته دولت، اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد با فرماندار بهاباد دیدار و هفته دولت را به فرماندار و مجموعه اداری فرمانداری تبریک گفتند.

فرماندار بهاباد در این دیدار با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای آن گفت: شورا یک تشکیلات جمعی و مشورتی است و توسعه شهرستان بدون هم فکری، همدلی و تلاش مضاعف بین دستگاه‌های اجرایی و شوراها محقق نمی‌شود.

"محمدمهدی خانی‌زاده" افزود: اعضای شورا باید با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت شهر، خدمات‌رسانی و رسیدگی به مشکل شهروندان  گام بردارند و فرمانداری نیز با تمامی توان شورا را همراهی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد طی سخنانی وظیفه اصلی اعضای این نهاد مدنی را توجه هرچه بیشتر به توسعه و عمران شهری عنوان نمود.

"عباس اقبال" به مهمترین اولویت‌های شورای ششم شهر بهاباد اشاره نمود و گفت: احداث کشتارگاه دام، ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله از سطح شهر و توسعه فضای سبز شهری، سه برنامه اولویت‌دار  است که در دستور کار اولیه شورا قرار دارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا