رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد؛ از توزیع هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی در مهریز خبر داد.

به گزارش یزدفردا: محمد شجاعان اظهار کرد: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب که رزمایش مواسات و همدلی در ایام محرم و صفرقوت بیشتری بگیرد طرح  احسان حسینی در شهرستان های استان برگزار شده است.  

وی با بیان اینکه طرح احسان حسینی برای نخستین بار در شهرستان مهریز انجام می شود افزود: هزار بسته معیشتی در قالب این طرح به همت نیکوکاران، اداره کمیته امداد، آستان قدس رضوی و اداره اوقاف شهرستان مهریز بیان نیازمندان توزیع خواهد شد.

شجاعان ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال در کل استان یزد 25 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان یزد تا پایان طرح احسان و اطعام حسینی تأمین برنج این طرح را برعهده خواهد داشت.

شجاعان اذعان کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم کار های بزرگتری از قبیل اشتغال و تهیه مسکن برای جوانان که از مهم ترین اولویت های کمیته امداد است را جامع عمل بپوشانیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: با توجه به ادامه ویروس کرونا  کمیته امداد مهریز اقدام به انجام طرح اطعام حسینی ویژه ماه محرم و صفر کرده  است

سید وحید کمالیان افزود: در طرح اطعام حسینی 800 پرس غذای گرم به ارزش 20 میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان شهرستان مهریز توزیع می شود.

وی ادامه داد: در طرح احسان حسینی هزار بسته معیشتی که شامل ماکارونی، رب گوجه، برنج، حبوبات، روغن، گلاب، سویا، مرغ گرم و قند است

کمالیان بیان کرد: ازرش بسته های معیشتی احسان حسینی 370 میلیون تومان که  با هدف کمک رسانی به آسیب دیگان از کرونا توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع کمک ها معیشتی تدام خواهد داشت گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مناسبی را در قالب اطعام غدیر، مهدوی و بعد از انجام  توزیع کمک های معیشتی اطعام  و احسان حسینی،  طرح شور عاطفه ها  را انجام خواهد داد.

 










  • نویسنده : فائزه چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا