در راستای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و موضوعات گوناگون از جمله نمازخانه، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل نوسازی مدارس با حضور رئیس،دبیر و اعضای این شورا برگزار گردید .

به گزارش یزدفردا: علی رضائیان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس یزد در این رابطه گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که اولا محیط اقامه نماز زیبا و تمیز باشد تا همکاران با میل و رغبت در نمازخانه حاضر شوند مضافا اینکه فراهم کردن تمام این مقدمات بر عهده ما می باشد که باید با دقت انجام گیرد.

وی ادامه داد: نمازخانه بخشی از اداره کل می باشد که در صورت منظم و شکیل بودن بسیاری از برنامه های فرهنگی را می توان در آن اجرا نمود که در این راستا تلاش کنیم تا یکی دو ماهه آینده با برنامه ریزی نمازخانه را ساماندهی نماییم که این موضوع باعث خواهد شد تا  بر رونق جلسات فرهنگی نیز افزوده شود.

در ادامه جلسه اعضای حاضر نیز به بیان مسائل و موارد مدنظر خود پرداخته و سعی شد تا با همفکری و تبادل نظر به جمع بندی مناسب و تقریبا ایده آلی دست پیدا کنند که امید است تا یکی دو ماه آینده بسیاری از مسائل مطرح شده مرتفع گردد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا