با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد، استانداریزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین دو پروژه ورزشی در شهرستان میبد بااعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد از محل خیری و اعتبارات دولتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، زمین چمن مصنوعی روستای رکن‌آباد از توابع بخش مرکزی به صورت مشارکتی از محل اعتبارات دهیاری ، شورای اسلامی روستا و اداره ورزش و جوانان به متراژ هزار و 500 مترمربع با 5 هزار و 500 میلیون ریال نخستین پروژه ورزشی بود که افتتاح آن شادی را در بین نوجوانان این روستا دوچندان کرد.

در ادامه زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهدا شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید.

آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد در آیین افتتاح این پروژه‌های ورزشی با قدردانی از حضور خیرین و تلاش‌های فرماندار و مسئولین اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان میبد گفت: دفتر امام‌جمعه هم از محل وجوهات برای تکمیل این پروژه‌ها کمک کرد.

امام‌جمعه میبد بابیان اینکه مردم میبد پیشگام همه تحولات بودند و ما در چهل سال گذشته از نقطه‌های کوچک شروع کردیم افزود: مردم، خیرین، سرمایه‌گذاران و جوانان بودند که توانستند این‌همه افتخار در عرصه‌های علمی، فرهنگی، فکری و زیرساخت‌ها را به‌ویژه در حوزه ورزش بیافرینند.

وی گفت: استاندار هم که یادگار شهیدند در دوره مسئولیت خدمات خوبی را ارائه کردند که قابل‌تقدیر است.

امام‌جمعه میبد افزود: مسئولان بزرگواری که در طول این سال‌ها زحمت کشیدند از فرماندار که واقعاً مردانه و فداکارانه پای‌کار هستند و از مدیرکل ورزش هم تشکر می‌کنم.

آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: نکته‌ای که باید آن دنبال کنیم این است که میبد در همه امور باید سرآمد باشد؛ همان‌طور که استان یزد در کشور سرآمد باشد.

امام‌جمعه میبد گفت: حوزه ورزش علیرغم اقدامات بسیار ارزشمند هنوز کارهای نا شده زیاد دارد و نمونه‌اش این است که زیرساخت‌های ورزش برای دختران و بانوان همچنان کمبود دارد و باید تلاش شود این زیرساخت‌ها برای دختران و بانوان فراهم شود.

وی افزود: ما از جوان‌های عزیز می‌خواهیم که در همه قلمروهای ورزشی نهایت تلاششان را به کار بگیرند تا از میبد و استان در همه عرصه‌ها و رشته‌های ورزشی آدم‌های درجه‌یک و تیم‌هایی در رتبه بالا تربیت کنیم که بدرخشند.

استانداریزد نیز در این مراسم گفت: در طول سال‌های اخیر خوشبختانه در حوزه تأمین زیرساخت‌های ورزشی شهرستان میبد اقدامات و فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

طالبی افزود: چندین پروژه آماده بهره‌برداری است که امروز دو زمین چمن مصنوعی افتتاح شد و در هفته آینده هم چند پروژه ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: درکل استان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی شاهد عمومیت یافتن این موضوع هستیم در همه مناطق شهری و بسیاری از روستاهای دارای جمعیت و امیدواریم تأمین این زیرساخت‌ها به توسعه ورزش کمک کند تا قهرمانی در همه استان ازجمله شهرستان میبد که از استعدادهای بسیار خوبی در ورزش‌های گوناگون برخورداست.

فرماندارمیبد در آیین افتتاح این پروژه گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدا هزار و 500 مترمربع مساحت دارد که برای احداث آن 63 هزار میلیون ریال از محل خیری و اعتبارات دولتی هزینه شده است.

حسین فلاح افزود: در چند روز آینده هم شاهد افتتاح چندین پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان میبد خواهیم بود.

در پایان این مراسم از استاندار، فرماندار و جمعی از مجریان این پروژه با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا