مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: امسال هم‌زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش حدود 700 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش یزدفردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: امسال هم‌زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش حدود 700 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

محمد شجاعان با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت علمی و تحصیلی آنان، گفت: امسال هم‌زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش حدود 700 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: همچنین 750 دانشجوی تحت حمایت در مقاطع مختلف کاردانی، کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های مختلف سطح استان به تحصیل می‌پردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این نهاد در تلاش است هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند و باعزت و احترام در کنار سایر دانش آموزان به کسب علم و دانش بپردازد و دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشد.

وی ادامه داد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان نقش مؤثر و ارزنده‌ای در یاری دانش آموزان بی‌بضاعت و مستمند دارند و مشارکت آنان در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است.

شجاعان بابیان اینکه این نهاد هرساله در آستانه سال جدید تحصیلی با برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها، فرصتی مناسب را برای مهرورزی خیران خیراندیش فراهم می‌کند، افزود: امسال نیز رویداد ملی شور عاطفه‌ها از بیستم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور آغازشده است و تا یازدهم مهرماه برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

وی بابیان اینکه در روز چهارشنبه هفتم مهرماه مراسم نمادین شور عاطفه‌ها دریکی از مدارس منتخب شهرستان یزد برگزار می‌شود، یادآور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای دریافت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا