رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: این نهاد باهدف ایجاد مشاغل خانگی 1250 قطعه مرغ تخم‌گذار به همراه 2500 کیلوگرم دانه مرغی خریداری و در اختیار مددجویان تحت حمایت روستایی قرارداد.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: این نهاد باهدف ایجاد مشاغل خانگی 1250 قطعه مرغ تخم‌گذار به همراه 2500 کیلوگرم دانه مرغی خریداری و در اختیار مددجویان تحت حمایت روستایی قرارداد.

حمید دهقان بهابادی بابیان اینکه طرح راهبران شغلی اقدامی مؤثر برای اشتغال پایدار مددجویان است، اظهار داشت: در اجرای این طرح مددجویان پس از دریافت تسهیلات زیر نظر راهبر شغلی اقدام به تولید محصول می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد در تلاش است با ایجاد مشاغل خانگی قسمتی از مایحتاج مددجویان را فراهم کند، گفت: این نهاد باهدف ایجاد مشاغل خانگی 1250 قطعه مرغ تخم‌گذار به همراه 2500 کیلوگرم دانه مرغی خریداری و در اختیار مددجویان تحت حمایت روستایی قرارداد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد بابیان اینکه برای هر مددجو 25 قطعه جوجه بومی تخم‌گذار 90 روزه به‌صورت بلاعوض واگذار شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح 50 طرح راهبر شغلی برای 50 مددجوی تحت حمایت در سال جاری اجراشده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل اشتغال مددجویان و بالا بردن سطح درآمد خانواده‌های نیازمند بهترین خدمت به جامعه در راستای از بین بردن فقر و ارتقای امنیت و آرامش است، افزود: توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی مددجویان بر اساس نیازسنجی هر منطقه، استعداد سنجی، با کمک شوراها و دهیاران، مشاوره و راهنمایی شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و کارآفرینی و درنتیجه ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل انجام می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا