مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد با اشاره به نقش و اهمیت فضای شهرها در زمینه جذب گردشگر گفت: در همین راستا اجرای پروژه های گردشگری مهریز تسریع می شود.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا عظیمی زاده ظهر پنجشنبه در دیدار با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز اظهار داشت: هم افزایی بین شهرداری های استان هدف و رسالت اصلی سازمان است و این رویکرد در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پیگیری می شود.

عظیمی زاده افزود: رسالت دیگر سازمان همیاری شهرداری های استان ایجاد همکاری‌های مشترک برای توسعه متوازن شهرهای استان یزد ‌به منظور ارزش افزایش سهام شهرداری هاست.

وی بر اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی و ضرورت نهادینه کردن نقش مردم در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بیان کرد: خوشبختانه مهریز در حوزه شهری پیشرفت و توسعه مطلوبی داشته و امیدواریم با اجرای پروژه‌های هشت‌ بهشت و آسفالت بافت بازآفرینی شهر ‌مهریز توسط سازمان همیاری شهرداری های استان زمینه های گردشگری در این شهر توسعه یابد و موجب رضایتمندی و خرسندی بیشتر شهروندان شود.

شهردار مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: فعالیت های سازمان همیاری شهرداریهای استان نباید فقط متمرکز در مرکز استان و محدود به شهری خاص باشد.

حمیدرضا زارع بیدکی بیان کرد: ‌خوشبختانه با مدیریت و درایت مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان شاهد تحقق این مهم هستیم و برگزاری چنین نشست هایی زمینه تبادل نظر و هم اندیشی را بیش از پیش فراهم می کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا