امام جمعه مهریز گفت: با وجود پیگیری ها مستمر دوباره بودجه این درمانگاه به مناطق دیگری واگذار شده و افرادی در این خصوص اقدام به سنگ اندازی می کنند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار کرد: حرکت سریع به صورت پدافند غیرعامل در مقابله حمله سایبری به سامانه سوخت از سوی دولت، مردم، و صدا و سیما بسیار مفید بود.

وی با اشاره به سو استفاده دشمنان در زمینه حمله سایبری به سامانه سوخت افزود: این برای ملت ایران یک هشدار بود که لازمه ایستادن در برابر دشمن، بصیرت و هوشیاری همه افراد در خنثی کردن این سو استفاده‌ها است.

محی الدینی ادامه داد: این مسئله حمله سایبری به سامانه سوخت کشور ایران یک مسئله امنیتی بسیار مهمی بود که نباید اتفاق می‌افتاد اما با تلاش نیروهای انتظامی، مسلح، امنیتی و بسیج این مهم به صورت ضربتی حل و فصل شد.

وی بیان کرد: آرامش مردم در حمله سایبری به سامانه سوخت بسیار ستودنی است و تا پایان رفع مشکل نیز ادامه خواهد داشت.

محی الدینی، سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمد حسین فهمیده در هشتم آبان ماه را گرامی داشت و یادآور شد: این دانش آموز با دانش و بینش خود توانست درس شجاعت، بصیرت، مقاومت و اخلاص را به همه بسیجیان سراسر کشو بدهد.

وی عنوان کرد: بسیج کشور ایران اسلامی با تفکر مردمی در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی شکل گرفت و توانست با محوریت ارزش‌های دینی و انقلابی تحولی عظیم نظام جمهوری اسلامی مثمر ثمر باشد.

محی الدینی به نامگذاری هشتم آبان ماه به نام روز دانش آموز و بسیج دانشجویی اشاره و بیان کرد: نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان بسیجی هم اکنون در عرصه تهاجم فرهنگی، جنگ نرم با هوشیاری و بصیرت می‌توانند دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی در مورد فتنه گری های آمریکا بیا کرد: دولت آمریکا با ایجاد تفرقه بین قومیت‌های دینی و مذهبی و مسلمانان می‌خواهد آنها اقدام به کشتار یکدیگر کنند.

محی الدینی تصریح داد: خطر نفوذی‌ها، تحریم‌های فزایندهراه اندازی جنگ‌های ترکیبی هشت ضلعی از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و مهم‌ترین آنها جنگ‌های سایبری و رسانه‌ای از جمله اقدامات آمریکا عیله کشور ایران است که باید با بصیرت و آگاهانه رفتار و از آنها غافل نباشیم.

وی با تبین سخنان رهبری در خصوص فتنه گری های آمریکا بیان کرد: هرچقدر دولت آمریکا بیشتر هزینه کند بیشتر شکست می‌خورد و هرچقدر او در این امر مسرتر باشد محکم‌تر سیلی خواهد خورد.

محی الدین به ضرورت تأسیس درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان مهریز اشاره و یاد آور شد: با وجود پیگیری‌ها مستمر دوباره بودجه این درمانگاه به مناطق دیگری واگذار شده است و افرادی در این خصوص اقدام به سنگ اندازی می‌کنند.

وی گفت: شهرستان مهریز در همه زمینه‌ها مظلوم واقع شده است چرا درمانگاهی که با کمک خیرین اقدام به ساخت آن می‌شود اما دولت کمکی نمی‌کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا