تجمع روز مبارزه با استکبار جهانی همزمان با ۱۳آبان با حضور دانش آموزان اقشارمختلف مردم ، فرماندارو مسئولان امام جمعه و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط باز در آرامگاه ملا عبدالله بهابادی این شهرستان برگزارشد .

همزمان با یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی، دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم شهرستان بهاباد به همراه مسؤولان با حضور در راهپیمایی حماسه‌ای جاودان آفریدند.

مردم بهاباد با حضور گسترده خود در راه استحکام و اتحاد همدلی گام برداشته و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا کوبیدند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین ضد استکباری و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر آل سعود» بار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی و هم‌پیمانانش را به رخ جهانیان کشیدند.

دراین مراسم امام جمعه بهاباد درسخنانی با گرامی داشت  یاد و خاطره  شهدای دانش آموز وسیزدهم آبان بابیان اینکه ۱۳ آبان ۵۸ روز شکستن هیمنه کاغذی آمریکا بود که دانشجویان خط امام به صورت خود جوش لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که از طرف امام خمینی (ره) انقلاب دوم نام گرفت گفت : ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بااشاره به اینکه 13 آبان یکی از روزهای واقعا بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطف بسیاری از حوادث سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب است افزود : 13 آبان یکی از روزهای واقعا بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطف بسیاری از حوادث سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب است که موجب رسوایی آمریکا و آغاز افول آن در سطح دنیا شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بیان داشت : سيزده آبان نماد ملي مبارزه با استكبار جهاني و نقطه عطفي براي حركت ملت بزرگ ايران است كه توانست در اقصي نقاط جهان عليرغم نقشه هاي شوم دشمنان تاثير گذار شود و سيزده آبان امسال در شرايطي است كه بيداري اسلامي متاثر از انقلاب اسلامي در منطقه به بار نشسته و بساط خائنين به ملت ها را بر باد داده است.

حجت الاسلام بشکانی ادامه داد : ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق در اذهان دانش آموزان و عموم مردم ماندگار شده است. در واقع روزی که دلاوری و از جان‌گذشتگی نوجوانان و جوانان تا نسل‌ها بعد هم فراموش نشدنی است.

درپایان قطعنامه اجتماع پرشورمردم بهاباد قرائت وبا تکبیر مورد تائید حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا