فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در بخش گاریزات از آخرین وضعیت رودخانه‌های فصلی و سیل بندهای موقت احداث‌شده در این بخش بازدید کرد.

به گزارش یزدفردا: "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در بخش گاریزات از آخرین وضعیت رودخانه‌های فصلی و سیل بندهای موقت احداث‌شده در این بخش بازدید کرد.

در این بازدید که معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، کارشناسان اداره کل بحران استانداری ، بخشدار گاریزات و شهردار بخ نیز حضور داشتند از آخرین وضعیت مسیل‌ها ، رودخانه‌های فصلی و سیل بندهای موقت ایجادشده در این مسیر بازدید و تصمیماتی در راستای تقویت سیل بندها اتخاذ شد.

علیرضا نوکار در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از شب گذشته ادوات راه‌سازی در بخش گاریزات مستقر و تقویت سیل بندها و مرمت مسیر عبور روان آب و سیلاب در بخش گاریزات در دستور کار قرارگرفته است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی اجرای پروژه آبخیزداری برای مهار سیلاب و روان آب در بخش گاریزات تهیه‌شده و اعتبار این پروژه نیز تأمین‌شده است اما در انتخاب پیمانکار مشکلاتی رخ‌داده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ؛ اجرای این پروژه مهم در آینده‌ی نزدیک در این بخش اجرایی خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا