فرماندار بهاباد نشست نخبگان و جوانان شهرستان که باحضور مشاور جوان استاندار یزد برگزار شد گفت: استفاده از ظرفیت ها و نظرات کارشناسی جوانان راهگشا در جهت رفع مسائل و مشکلات و رشد و توسعه شهرستان و کشور می باشد.

به گزارش یزدفردا: نشست جوانان فعال در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و مذهبی‌ شهرستان با حضور مشاور جوان استاندار، فرماندار بهاباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد ضمن خیر مقدم به مشاور جوان استاندار و جوانان فعال در عرصه های مختلف شهرستان بیان داشت: استفاده از ظرفیت ها و نظرات کارشناسی جوانان راهگشا در جهت رفع مسائل و مشکلات و رشد و توسعه شهرستان و کشور می باشد؛ چرا که جوانان آینده سازان جامعه هستند و می توانند با استفاده از علم و دانش روز در راه شکوفایی جامعه نقش اساسی داشته باشند و گام های مثبتی بردارند.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه پیگیری امور جوانان با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های آنها منجر به نتایجی مطلوب خواهد شد افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه وظایف کاری خود، تعدادی از فعالان جوان در حوزه تخصصی خود را شناسایی و از ظرفیت های کارشناسی و نظرات سازنده آنها استفاده نمایند.

مشاور جوان استاندار یزد در اولین نشست بررسی چالش ها و مسائل پیش روی شهرستان بهاباد و نقش جوانان در این حوزه ها اظهار داشت: یکی از تاکیدات ویژه استاندار محترم، استفاده از ظرفیت کارشناسی، تصمیم گیری و تصمیم سازی جوانان هر شهرستان می باشد.

"زهیر حاجی حسینی" عنوان کرد: جوان گرایی و توجه ویژه به جوانان یکی از اصول مطرح شده در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بوده و قصد داریم گروه مشاوران‌ جوان در سطح استان و شهرستان ها را تشکیل دهیم.

وی افزود: جایگاه مشاوران جوان در سطح استان و شهرستان کمک به تصمیم گیری برای مدیران و استفاده از ظرفیت آنها بوده و به زودی این گروه تشکیل خواهد شد.

از برنامه های ديگر مشاور جوان استاندار در شهرستان بهاباد، افتتاح کارگاه خیاطی ابریشم واقع در منزل معلم فرهیخته مرحوم سید حسن رضوانی و بازدید از طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی کارگاه درب و پنجره سازی آلومینیوم و چوب حاتمی و فرآورده‌های لبنی خانم محمدی بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا