هم‌زمان با هفته معلولین فرماندارمیبد با حضور در مدرسه استثنایی عقیل به کلاس‌های درس دانش آموزان این مدرسه سرکشی و با فرایند آموزش پذیری این دانش آموزان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح گفت: فرزندان این مرزوبوم در هر شرایطی باید از نعمت تعلیم و تربیت و آموزش بهره‌مند باشند.

فلاح افزود: وظیفه مربیان و معلمان مدارس استثنایی سنگین‌تر از مدارس عادی است و معلمی که در آموزش این دانش آموزان حس پدرانه و مادرانه نداشته باشد نمی‌تواند در امر تعلیم و تربیت و آموزش موفق عمل کند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه برای تأمین نیازها و کمبودها در کنار مدیران آموزشگاه استثنایی عقیل هستیم گفت: مشکل سرویس ایاب و ذهاب و مسائل آموزشی و ورزشی و جدیداً که این آموزشگاه به زمین چمن مصنوعی نیاز پیداکرده است همراهیم.

محمدرضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم گفت:98 دانش‌آموز ناشنوا، نابینا و کم‌توان ذهنی در کلیه مقاطع ابتدایی دختران و پسران و همچنین متوسطه دختران در مدرسه عقیل مشغول تحصیل‌اند.

کارگر بابیان اینکه امسال تا پایان سال زمین چمن مصنوعی ده آموزشگاه را در اولویت قراردادیم گفت: آمادگی داریم مدارسی که فضای مناسب دارند با چمن مصنوعی، فضای شاد و بانشاطی را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

وی گفت: بسته به فضای موجود هزینه‌های چمن مصنوعی داخل مدارس بین 150 تا 300 میلیون تومان است که با مشارکت آموزش‌وپرورش و خیرین انجام می‌گیرد.

کارگر خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی آموزشگاه عقیل ویژه دانش آموزان معلول هم قرار شد با مساعدت دفتر امام‌جمعه، فرماندار و آموزش‌وپرورش انجام شود.

در پایان این بازدید معلمان مدرسه عقیل از فرماندارمیبد تجلیل کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا