به مناسبت میلاد حضرت زینب (ص) و روز پرستار مراسم جشنی با حضور فرماندارمیبد در مصلی آیت‌الله اعرافی شهرستان میبد برگزار و از 300 نفر از پرستاران، کادر بهداشت و درمان و فعالان در دوره کرونا در شهرستان میبد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب (ص) و روز پرستار گفت: حقیقتاً کادر بهداشت و درمان در این 22 ماه چیزی کم نگذاشتند و اقدامات بسیار خوب و شبانه‌روزی که در مقابله با کرونا داشتند حیرت‌انگیز بود.

حسین فلاح فزود: هرچند کرونا هزینه‌های زیادی برای دولت داشت اما دولت با اقدامات جامع توانست میزان مرگ‌ومیر را با طرح واکسیناسیون عمومی به حداقل برساند.

فلاح جداگانه از دکتر حفیظی، دکتر یزدی و کارکنان شبکه بهداشت و رئیس و کادر درمان بیمارستان و همچنین فرمانده سپاه و بسیج قدردانی کرد و گفت: از کمک‌های مؤمنانه با محوریت قرارگاه سردار سلیمانی و بسیج و سپاه که بیش از 8 هزار سبد کالا را در آن شرایط سخت تهیه و توزیع کردند تشکر می‌کنم.

 فرماندارمیبد از همه ارگان‌ها و سازمان‌ها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و واحدهای صنفی و تولیدی که در این فراینددرکنار کادر بهداشت و درمان بودند هم قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد پس از عبور از سختی‌ها در روزهای شاد کنار هم باشند.

سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هم گفت: مصداقی و الگویی از دفاع مقدس دردوسال گذشته در شهرستان میبد در ایام کرونا بود.

بهشتی افزود: در ایام اولیه شیوع کرونا آن‌قدر جو روانی بالابود که همه از یکدیگر فرار می‌کردند اما به همت کادر بهداشت و درمان و بسیجیان و روحانیت فضای التهاب و روانی را توانستیم مدیریت کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار هادی برزگر جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز گفت: بیش از 300 نفر از پرستاران، کادر بهداشت و درمان، بسیجیان و خادم یاران رضوی که به‌صورت جهادی در بیمارستان، نقاهتگاه‌ها، مراکز تجمعی واکسیناسیون، قرارگاه سردار سلیمانی و پشتیبانی و انتظامی فعالیت داشتن تجلیل شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا