محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: فاز نخست مجموعه کارگران شهرستان تفت شامل نوسازی، احیا و تکمیل و بهره داری از ساختمان اداری، محوطه سازی، توسعه فضای سبز و احداث و بهره برداری از دو عدد تالار و رستوران در هفته کارگر سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: نشست هیأت اجرایی مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان در شهرستان تفت و با حضور محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسعود شریعتی مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی در این نشست گفت: از هر اقدامی که جایگاه ورزش و رفاه کارگران را ارتقاء دهد و نفع آن به آحاد جامعه برسد تمام قد دفاع می کنیم.
وی توسعه امکان ورزشی، رفاهی و فرهنگی کارگران را جزو اولویت های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و هدفمند می توان توسعه این گونه امکان را که یکی از دغدغه مسئولین استان هست را انجام داد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به واگذاری مجموعه کارگران شهرستان تفت از طریق BOT به سرمایه گذار تصریح کرد: زمان بندی ساخت و تجهیز این مجموعه در سه فاز طرح ریزی شده است که در فاز نخست آن نوسازی، احیا و تکمیل و بهره داری از ساختمان اداری، محوطه سازی، توسعه فضای سبز و احداث و بهره برداری از دو عدد تالار و رستوران در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در هفته کارگر سال آینده شاهد بهره برداری از فاز نخست این پروژه خواهیم بود گفت: در فازهای بعدی این مجموعه شاهد بهره برداری از زمین والیبال ساحلی، تنیس، اسکیت، زمین فوتبال با چمن مصنوعی، نوسازی، بهسازی، احیا و تکمیل مسیر دومیدانی، مسیر پیاده روی، استخر روباز، سونا، جکوزی، زمین بازی کودکان و... هستیم.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه با آماده سازی این مجموعه در شهرستان تفت کارگران و خانواده های آنها و همچنین آحاد مردم می توانند از امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی آن استفاده کنند و یک مکان چند منظوره با تمامی امکانات در اختیار جامعه کار و تولید استان و شهرستان قرار می گیرد.
 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا