با حضور فرماندارمیبد، حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین، از کتاب در همین حوالی زهرا زارعشاهی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با قدردانی از والدین زهرا زارعشاهی و فرهنگ دوستانی که وی را درزمینهٔ های فنی و نگارش و تألیف این کتاب همراهی کردند گفت: متأسفانه جامعه امروزی به سمت ازهم‌گسیختگی درحرکت است و نسل سنتی با نسل امروز مدرنیته که با فناوری‌های جدید و فضای مجازی سروکار دارند فاصله پیداکرده است.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در این شرایط روش‌ها، اخلاقیات و ارزش‌های جامعه در معرض خطر است تصریح کرد: این دانشجوی جوان باید، بعضی از واقعیت‌های جامعه را به‌عنوان یک شاخص مثبت که در فرهنگ خانواده‌های ایرانی‌ها است را در قالب رمان و داستان بنگارد تا این ارزش‌ها و فرهنگ غنی را فراموش نکنیم و از آن فاصله نگیریم.

زهرا زارعشاهی مؤلف کتاب در همین حوالی هم که دانشجوی رشته حقوق دانشگاه میبد است گفت: این کتاب دومین اثر من است که در 500 جلد به چاپ رسیده است.

زارعشاهی افزود: کتاب در همین حوالی با ژانر درام در مورد زندگی زنی به اسم فرشته است که در زندگی خود سختی‌های زیادی را تجربه کرده و بعد از اتفاقات تلخی که برای همسرش رخ می‌دهد وارد مسیر سخت‌تری از زندگی می‌شود.

وی گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، این کتاب را به‌تمامی پزشکان، کادر درمان، پرستاران و مدافعان سلامت هدیه می‌کنم تا بلکه بتوانم حجم کوچکی از خستگی این عزیزان را کم کنم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا