با حضور فرماندارمیبد، حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه، رئیس شبکه بهداشت و جمعی از مسئولین، درمانگاه شبانه‌روزی حکیم در یخدان شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با گرامی داشت روز پرستار مجاهدت‌های ایام کرونای کادر بهداشت و درمان را خاطرنشان کرد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا را نمی‌توان فراموش کرد.

حسین فلاح افزود: قطعاً دغدغه‌های پزشکان و پرستاران و افراد خیر در تأمین زیرساخت‌های سلامت درشهرستان میبد باعث افزایش شاخص‌های سلامت درشهرستان میبد می‌شود.

فلاح گفت: راه‌اندازی این درمانگاه هم می‌تواند درارائه خدمات به شهروندان، باعث تأمین امنیت و سلامت مردم باشد.

دکتر حمید اشرفی مسئول این درمانگاه گفت: درمانگاه شبانه‌روزی حکیم درزمینی به مساحت هزار و 200 مترمربع با زیربنای 700 مترمربع در دوطبقه امروز راه‌اندازی شد.

اشرفی بابیان اینکه هدف از راه‌اندازی این درمانگاه کاهش بار مضاعف از دوش بیمارستان است افزود: خدمات اورژانس شبانه‌روزی، ویزیت بیماران عمومی و تخصصی و دندانپزشکی از خدماتی است که در این درمانگاه به بیماران ارائه خواهد شد.

وی بابیان اینکه این درمانگاه دارای داروخانه هم هست افزود: در آینده نزدیک، رادیولوژی و آزمایشگاه این درمانگاه هم راه‌اندازی خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: این درمانگاه با خرید یک میلیارد تومان تجهیزات درحال حاضر دارای 10 تخت بستری است و به 20 تخت افزایش خواهد یافت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا