در آستانه شب یلدا بلندترین شب سال محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی میبد به همراه شوراها و دهیاران روستاها با حضور در درمانگاه روستای رکن‌آباد و خانه‌های بهداشت مهرآباد و محمدآباد و حجت‌آباد از پزشکان، پرستاران و بهیاران با اهداء هدایایی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، محمدجواد احمدی گفت: روستاهای بخش مرکزی در سال‌های اخیر به لحاظ کادر درمان و امکانات بهداشت و سلامت رشد چشمگیری داشته است.

احمدی افزود: جمعیت مناطق روستایی به خدمات بهداشت و سلامت بیش از گذشته نیاز دارند و بخشداری به کمک شوراها و دهیاران تمام توان خود را در ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات به کار گرفته است.

بخشدار مرکزی میبد بابیان اینکه در ماه‌های گذشته برای آسفالت محوطه و پارکینگ درمانگاه رکن‌آباد 120 میلیون تومان هزینه کردیم گفت: برای خرید تجهیزات این درمانگاه هم از ناحیه میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی 30 میلیون تومان کمک شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم روستاها به‌ویژه روستای رکن‌آباد، راه‌اندازی آزمایشگاه هم از نیازهای اساسی است که باید از ناحیه دانشگاه علوم پزشکی استان در اولویت قرار گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا