فرماندار بهاباد با بیان اینکه وزیر محترم اقتصاد و دارایی به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان بهاباد سفر خواهد نمود گفت: میز ارتباطات مردمی دولت در محل فرمانداری مستقر می باشد.

به گزارش یزدفردا: فرماندار بهاباد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور محترم به استان یزد؛ وزیر محترم اقتصاد و دارایی و نماینده رئیس جمهور به همراه معاون‌ محترم معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون محترم پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به شهرستان بهاباد سفر خواهند نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" افزود: میز ارتباطات مردمی روز جمعه 26 آذرماه 1400 از ساعت 7:30 تا 11 صبح در محل فرمانداری بهاباد مستقر می باشد و آماده دریافت نامه و درخواست های مردمی، جهت تحویل به نماینده رئیس جمهور محترم می باشد.

وی در خصوص دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم گفت: باتوجه اینکه درخواست‌ها برای دیدار چهره به چهره زیاد می‌باشد، نمایندگانی از هر قشر با اولویت درخواست‌های عام المنفعه می‌توانند با نماینده رئیس جمهور محترم ملاقات داشته باشند.

خانی زاده تصریح کرد: از ساعت 8:30 تا 10 صبح ملاقات مردمی در محل فرمانداری برقرار می باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات و نیازهای ضروری این شهرستان طی مکاتبه ای به استان ارسال شده است اظهار امیدواری کرد در جریان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به شهرستان کمتر توسعه یافته بهاباد مورد توجه ویژه صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا