۵۰ دانش آموزان ممتاز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بهاباد چهارشنبه شب در مراسمی که در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد، تجلیل شدند.

در این مراسم که معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از خانواده های ایثارگران و جانبازان منطقه حضور داشتند با اهدای لوح سپاس و جوایزی از دانش آموزان ممتاز تجلیل شد.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان یزد در این مراسم بر ضرورت تجلیل از فرزندان شهدا تاکید کرد و گفت: آنها میراث گران‌بهایی را برای ما به یادگار گذاشتند و وظیفه ما پاسداری از آن است ، کسی که پدرش شهید و یا جانباز شد بهتر می‌تواند این میراث را به نسل بعدی منتقل کند.

محمدحسن فاضلی از  فرزندان شهدا و جانبازان به عنوان ستارگان آسمان رشادت، فداکاری و ایثار یاد کرد و افزود: آنها باید ممتاز باشند در غیر این صورت در راه حقی که پیش گرفته ایم باید شک کنیم.

به گفته وی ،ما وارثان انسان های بزرگی هستیم که در بسیاری از زمینه ها اسوه هستند، زیرا عزت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری های جانبازان سرافراز حاصل شد.

دانش آموزان یاد شده فرزندان جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی هستند که سال تحصیلی گذشته موفق به کسب رتبه های برتر علمی در شهرستان و استان شدند.

انتها ی پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا