جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از دستگيری یک سارق حرفه ای و یک مالخر با كشف 100فقره سرقت در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ منوچهر نصیری گفت: با وقوع چند فقره سرقت از منازل نیمه ساز و کارگاه های ساختمانی در شهرستان یزد، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموارن کلانتری11 با همکاری ماموران کلانتری 17 رزمندگان با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی و آثار به جا مانده از صحنه های سرقت موفق شدند متهم و مخفیگاه وی را شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در يک عمليات غافلگیرانه وی را دستگير کنند.

وی افزود: سارق دستگير شده در تحقیقات پلیس به 100 فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کرد، که این فرد نيز طی عملیات ماموران دستگير و در بازرسي از انبار وی مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل: موتورهای کولر، پیکور برقی، شیر آلات، لوازم برقی، گیربکس بالابر، درب و پنجره، آهن آلات، کابل برق، مشعل گلخانه و ...کشف شد.

این مقام انتظامی از شهروندانی که منازل نیمه ساز آنها مورد سرقت واقع شده است خواست: جهت شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری 17 رزمندگان شهرستان یزد مراجعه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد به شهروندان توصیه کرد: هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و به محض مشاهده و آگاهي از حضور افراد مشكوک در اماكن خصوصي و نيمه كاره، بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا