رستم قاسمی وزیر راه وشهرستازی در جلسه شورای اداری شهرستان میبد با اشاره به دستاوردهای سفر خود به شهرستان میبد گفت :یکصد میلیارد تومان به احداث پروژه دو بانده کردن جاده کنارگذر شرقی میبد اختصاص یافت و قرار شد تا 45 روز آینده پیمانکار کار را شروع کند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، قاسمی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور و هئیت همراه برای استان یزد  دستاورد خوبی خواهد بود افزود:دراین سفر  برای استان اعتبارخوبی پیش بینی شده است که بخشی هم مربوط به شهرستان میبد است و درحوزه راه وشهرسازی و مسکن اقدامات خوبی خواهد شد.

وزیر راه وشهرستازی دربخش مسکن گفت :بحث مسکن بحث جدی دولت و مجلس است ومصمم هستیم 4میلیون مسکن را که طرح بزرگ جهانی محسوب می شود را محقق کنیم .

وی با بیان اینکه مصالح و پیمانکار و کارگر مازاد تر از این پروژه را درکشور داریم گفت :دراستان یزد ساخت 20 هزار واحد مسکن آغاز شده است و آن را به 30 هزار واحد مسکن خواهیم رساند .

قاسمی بافزود:تامین زمین دربعضی ازشهرها را ازمسیر الحاقات حل خواهیم کرد تا ان شاءلله بتوانیم وعده دولت را دربحث مسکن عملی کنیم .

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به دیگردرخواست های فرماندار و نماینده و مسئولین ازجمله فاز دو بیمارستان میبد گفت:هرچه وزیران اختیارات داشته باشند کوتاهی نخواهندکرد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا