امام جمعه موقت مهریز گفت: ملت ایران در نهم دی با سلاح ولایت و حب اباعبدالله پیروز میدان شدند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام علی اصغر زارع در خطبه های امروز نمازجمعه مهریز اظهار کرد: ۹ دی، روزی آشنا در سال ۸۸ بود و احزابی دیگر در تاریخ اسلام اتفاق افتاد.

وی افزود: احزاب به اصطلاح مدرن از سوی وطن‌فروشان داخلی و هرزگان خارجی و بعضی از سیاسیون داخل با سکوت و تأییدشان، کشور ایران اسلامی را بیش از هشت ماه دچار آشوب کردند.

زارع ادامه داد: کسانی که متاسفانه ادعای خواص بودن داشتند، با چراغ سبز نشان دادن، اعصاب و روان ملت ایران را به هم ریختند و در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی بیان کرد: روز نهم دی، با هتاکی‌هایی که نسبت به حضرت سیدالشهدا کردند، کاسه صبر مردم لبریز شد و دشمن با هر وسیله‌ای آمده بود، اما ملت ایران با تنها سلاحشان یعنی ولایت و حب اباعبدالله به میدان آمد و پیروز شد.

زارع با اشاره به انتخابات ۸۸ که از پرشورترین، کم‌نظیرترین برگزار شد، تأکید کرد: این حضور حداکثری لرزه بر اندام دشمن انداخت اما این جام شیرین انتخابات توسط برخی از انسان‌هایی که در کمین نشسته بودند تا انقلاب را سرنگون کنند، به کام مردم تلخ شد.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبه و مشکل اساسی مردم مهریز بیان کرد: در باغشهر تاریخی مهریز مکانی برای تطهیر اموات یا آرامستان واحدی برای دفن اموات وجود ندارد و این زیبنده‌ شهر دارالولایه نیست.

وی، حضور مسئولان را در نمازجمعه به دلیل بیان مشکلات شهری مهم دانست و عنوان کرد: امیدوارم مسئولان شهرستان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حتما در نماز جمعه شرکت داشته باشند.

خطیب جمعه مهریز عنوان کرد: نماز جمعه یک وظیفه عبادی‌، سیاسی است و حضور مسئولان در این مراسم به معنای عمل به وظیفه سیاسی و عبادی آنها است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا