فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 720 کیلو گرم هروئین و شیشه در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگ در کویر مرکزی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: درراستای تشديد اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچيان قصد جا به جايی مقادیر زیادی موادمخدر صنعتی را از طریق کویر دارند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده موفق به شناسايی خودروی اشرار در کویر مرکزی شده و با مشاهده خودرو دستور ايست را صادر کردند اما قاچاقچیان اقدام به فرار و تیر اندازی به سمت ماموران پلیس کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با شدت گرفتن درگیری بین پلیس و قاچاقچیان؛ خودروی اشرار با شلیک گلوله آرپی چی منهدم و در بازرسی از بقایای خودرو سوخته 720 کیلوگرم هروئین و شیشه که ازمرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود که به علت انفجار خودرو قابل تفکیک نبوده و به همراه يک قبضه سلاح آر پی جی 7 به همراه 6 گلوله مربوطه و 399 فشنگ سلاح ام پی 4 کشف و ضبط کشف شد.

بهدانی فرد ادامه داد: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه و افزایش حجم آتش پلیس فرار را برقرار ترجیح داده و به دلیل شرایط محیطی و صعب العبور منطقه از محل متواری که تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری آنها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد در پايان خاطرنشان کرد: يکی از ماموريت های مهم پليس، مبارزه با حمل، نگهداری، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروی انتظامی در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا