تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد گفت: باید همگی تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و بدور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهرستان و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف منطقه گام برداریم.

به گزارش یزدفردا: در اولین روز کاری علیرضا تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بهاباد با وی دیدار و گفت و گو کردند.
سرپرست فرمانداری بهاباد در این دیدار گفت: باید همگی تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و بدور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهرستان و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف منطقه گام برداریم.
"علیرضا تیموری" با بیان اینکه نگاه این فرمانداری به تمامی مسئولین و ادارات شهرستان و نیز اقشار مختلف نگاه تعاملی خواهد بود نه تقابلی، افزود: هنر ما باید این باشد از ظرفیت‌های ویژه مردمی‌ مخصوصاً نیروی انسانی کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست فرمانداری و اعلام آمادگی این شورا برای پیگیری مشکلات گفت: ثمره تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتخابی به مردم می‌رسد و لذا تعامل بین شورای شهر و فرمانداری منجر به رونق شهر و رضایت مردم خواهد شد.
"عباس اقبال" وجه مشترک تمام مسئولان را خدمت مردم دانست و بر افزایش همدلی بین دستگاه ها با شورای اسلامی  شهر تأکید نمود.

در ادامه کاظمی شهردار بهاباد ضمن ارائه گزارشی به تشریح وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری بهاباد پرداخت برای همکاری با مجموعه فرمانداری جهت انجام هرچه بهتر ماموریت های سازمانی اعلام آمادگی نمود.

احداث ساختمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی، کمبود پزشک متخصص بیمارستان حکیم بهابادی، تکمیل جاده دوبانده کردن جاده بافق به بهاباد، افزایش مبلغ حق آبه، پرداخت دو درصد عوارض فروش معادن، انتقال آب خلیج فارس به بهاباد و انجام مسئولیت های اجتماعی معادن از دیگر مباحث مطرح شده بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا