امام جمعه میبد، بر اصلاح نقاط حادثه خیز در شهرستان میبد تاکید کرد.

به گزارش یزدفرداآیت الله اعرافی در نشست با اعضای شورا و شهردار میبد بر طرح تدوین برنامه پنج ساله توسعه و عمران شهری تاکید کرد.

امام جمعه میبد با بیان اینکه آغاز این طرح حرکت جدیدی در توسعه و تحول در میبد است افزود: شورا و شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به انتخاب مشاور و برگزاری مناقصه اقدام کند.

وی بازگشایی خیابان فارابی به رجایی و ادامه خیابان دستغیب را در کاهش بار ترافیکی کارساز خواند و گفت: پارک مشاهیر هم باید در مقطع زمانی معین به سرانجام برسد.

آیت الله اعرافی همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، پیگیری شهرک ۶۰۰ هکتاری از سوی راه و شهرسازی، تکمیل پل ندوشن، ساماندهی ورودی شهر از سمت کمربند غربی را خواستار شد.

امام جمعه میبد پس از این نشست با حضور در سطح شهر و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شهردرای میبد و نقاط حادثه خیز گفت: همه نقاط حادثه خیز به ویژه میدان آیت الله حائری، پل زیرگذر معلم، میدان بعثت، میدان نماز و نقاطی که نیاز به آزاد سازی دارد، باید با سرعت مضاعف، آزاد سازی و نقاط حادثه خیز اصلاح هندسی شود.

وی تصریح کرد: میدان میوه و تره بار و احداث باغ راه از پروژه‌های اولویت دار میبد است که باید شهرداری نسبت به اجرای این دو پروژه جدیت به خرج دهد.

آیت الله اعرافی در بازدید از پارک بام غدیر هم گفت: با توجه به احداث پایانه مسافر بری در مجاورت پارک غدیر، فاز دوم این پارک هم باید از سوی شهرداری در اولویت اجرا قرارگیرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا