مدیر آموزش و پرورش میبد: در یکسال گذشته توانستیم ده مدرسه و یک سالن ورزشی را احداث و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

به گزارش یزدفردامحمدرضا کارگر با بیان اینکه مقدمات احداث ۱۵ مدرسه را هم باحضور خیرین در میبد فراهم کردیم گفت: ایجاد ۹ فضای چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای را هم در میبد فراهم کردیم که ۴ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ایی تاکنون افتتاح و ۵ چمن هم تا پایان سال ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش میبد دریک سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته آزمایشگاهی دبیران درسطح کشور و رتبه‌های برتر دانش آموزی در حوزه فناوری هسته‌ای شده است.

مدیر آموزش وپرورش میبد گفت: آموزش و پرورش میبد علاوه بر کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش استان، حائز دو مدال المپیاد دانش آموزشی و رتبه‌های خوبی در کنکور و جشنواره‌های فرهنگی و هنری شده است.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد نیز با حضور در اداره آموزش و پرورش، ضمن بررسی عملکرد یکساله آموزش وپرورش میبد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، تربیتی و عمرانی، تعدادی از درخواست‌ها و نامه نگاری مدیر آموزش و پرورش را که برای استاندار و مسئولین استانی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی تنظیم شده بود را برای تسهیل در انجام و حصول نتیجه امضاء کردند.

امام جمعه میبد گفت: ازجمله این درخواست‌ها در زمینه‌های توسعه اراضی اردوگاه فرهنگی تفریحی بنستان، آماده سازی و احداث پارکینگ مدارس امام حسین (ع) در ضلع شرقی خیابان امام حسین بود.

همچنین در این نشست قرار شد؛ آیت الله اعرافی درخواست آموزش و پرورش میبد از معاون وزیر آموزش وپرورش مبنی بر تامین اعتبار، پروژه‌های نیمه تمام را پی گیری کند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا