به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهانش در فرودگاه بغداد به دست آمریکای جنایتکار مراسمی به منظور گرامیداشت سردار دلها و سایر شهدای مقاومت در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: مهندس جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یزد طی سخنانی در این مراسم گفت: شهید سلیمانی مرد بزرگی بود که اهل دیده شدن نبود و تمام تلاش خود را کرد تا ایران و ایرانی در امنیت باشد ووقتی دقت میکنیم بسیاری از تلاش‌ها و اقدامات این شهید بزرگوار بسیار دقیق و تخصصی بوده است که تحسین برانگیز است.

مهندس ذاکر ادامه داد: از همه همکاران میخواهم شخصیت شهید سلیمانی را برای خانواده و فرزندان خود تببین کنند تا بیشتر با این شهید بزرگوار و مرام و معرفت ایشان آشنا بشوند.

مدیرکل نوسازی مدارس یزد افزود: هر چند در طول تاریخ این مرز و بوم مردان و زنان بزرگی بوده اند اما سردار سلیمانی انصافا یکی از بزرگترین آنها در همه این ادوار بوده است که وظیفه ماست شخصیت ایشان را در ابعاد مختلف تبیین نماییم.

در ادامه جلسه نیز همکاران نوسازی مدارس از صحبت های مهمان جلسه در خصوص تببین ابعاد مختلف شخصیت والا و ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده کردند.

در پایان جلسه نیز هدایای برگزیدگان مسابقات ورزشی که به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شده بود بود به برگزیدگان اهدا گردید.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا