مخابرات منطقه یزد بستر ارتباطی سازمان‌های متقاضی را به فیبرنوری ارتقا می‌دهد و فرصت خوبِ واگذاری اجرای طرح‌ فیبر دسترسی و سرویس تانوما گر چه محدود است اما مقدمه‌ای برای واگذاری پهنای باند بالای ۲۵ مگابیت به مردم است.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع  مدیر مخابرات منطقه یزد در نخستین نشست معرفی کمپین سراسری واگذاری فیبر دسترسی (تانومای تجاری) که با حضور مسئولان فناوری اطلاعات موسسه‌های مالی و بانک‌ها در مخابرات استان یزد برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بهترین و پیشرفته‌ترین نوع ارتباط از طریق فیبر نوری برقرار می‌شود و ما در حال بسترسازی و فراهم آوردن مقدمه‌های لازم برای واگذاری فیبرنوری خانگی به مردم هستیم.

وی ضمن اعلام آمادگی برای واگذاری فیبر دسترسی برای متقاضیان سازمان‌ها و موسسه‌ها با شرایط خاص کمپین خاطرنشان ساخت: در بخش تجاری، فیبر دسترسی، از لحاظ کیفیت بی‌نظیر است و از لحاظ نگهداری بهینه وکیفیت جایگزینی برای آن نیست و ما در فرصت این کمپین که تا پایان سال ۱۴۰۰ است آماده ارائه مشاوره به سازمان‌ها و موسسه‌ها و تسریع از اجرای عملیات فنی هستیم.

در این نشست همچنین محمدجواد حاتمی‌زاده مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه یزد در سخنانی اظهار داشت: مخابرات منطقه یزد مفتخر است به پاس همراهی ارزنده مشتریان خاص خود، بسترهای مناسبی را برای تامین کیفیت و پایداری ارتباطات مورد نیاز آنان فراهم آورده و برای بهره‌مندی بیشتر آنان، اینک مژده آمادگی برای توسعه خدمات و تغییر بستر ارتباطی آن سازمان، از مسی/رادیویی به فیبر نوری را در قالب کمپین سراسری واگذاری فیبر دسترسی (تانومای تجاری) اعلام کند.
وی افزود: در محدوده زمانی این کمپین، برای مشتریان و متقاضیان طرح‌های اختصاصی فیبر دسترسی، هزینه کارشناسی و بخشی از مسیر موجود فیبر نوری، رایگان است و تنها تامین هزینه بخش انتهایی مسیر از آخرین مفصل انشعابی به عهده متقاضی است.

در ادامه این نشست، مسئولان حوزه‌های معاونت شبکه و مدیریت تجاری و امور مشتریان به معرفی کاربرد و مزایای این کمپین و سرویس‌های دیتای تجاری پرداختند و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ گفتند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا