سرپرست فرمانداری بهاباد خواستار افزایش نظارت و بازرسی بر فعالیت صنفی بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر شد و گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها از سوی برخی افراد فرصت می طلبد با متخلفان اقتصادی مطابق قانون برخورد شود.

علیرضا تیموری درنشست تنظیم بازار شهرستان بهاباد که با حضور اعضاء درمحل فرمانداری بهاباد برگزارشد درسخنانی  با محوریت ارز ترجیهی و مسائل مربوط به آن تشکیل شد با تاکید بر شفاف سازی و در معرض دید عموم قرارگرفتن نرخ خدمات و کالاها بر لزوم تشکیل کارگروه نظارت در شهرستان و نقش آن در تنظیم بازار تأکید کرد.

سرپرست فرانداری بهاباد با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه، تلاش مسئولین در راستای عدم تحمیل فشار مضاعف به مردم و برخورد قانونی و قاطع با متخلفان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد:مسئولین خدمتگزار مردم هستند و تا توان دارند باید بطور عملی در جهت رفاه و آسایش ولی نعمتان انقلاب تلاش و کوشش کنند.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت همه دستگاه‌های متولی بر بازار، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی و نهادهای متولی در موضوع تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند.

سرپرسرت فرمانداری بهاباد بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار تأکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

از مباحث مطرح شده در جلسه ارائه گزارش تحلیلی تغییرات قیمت کالاهای اساسی و وضعیت بازار شهرستان،  عملکرد بازرسی و نظارت شهرستان،  روند جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار و تشریح نحوه فعالیت، اهداف و سیاست های اجرایی قرارگاه امنیت غذایی بود.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا