سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: این سری برنامه ها باعث ایجاد انگیزه برای این عزیزان می شود که خروجی آن در حوزه کاری و خانوادگی آنها نمود می یابد.
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد: دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این رابطه گفت: یکی از وظایف تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه مدیریت اجتماعی آن مسائل ورزشی و فرهنگی کارگران و جامعه هدف است که رسالت اصلی آن برعهده ما قرار دارد و همه وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه برای دومین بار در جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان در حال برگزاری است افزود: در این زمینه تقریباً جزو استان های پیشتاز هستیم و برنامه های مختلف ورزشی از برگزاری پویش دوشنبه های ورزش کارگری، برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان و مسابقات مختلفی که در مناسبت های مختلف برای این قشر شریف تدارک دیده می شود همگی در راستای سلامت روحی و جسمی کارگران هست.
فلاحتی یکی از اهداف این جشنواره را استعدادیابی و ایجاد شور و شعف در بین کارگران کم بینا و نابینا عنوان کرد و گفت: این سری برنامه ها باعث ایجاد انگیزه برای این عزیزان می شود که خروجی آن در حوزه کاری و خانوادگی آنها نمود می یابد.
این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط میان کارگران روشندل استان برگزار شد که بیش از 30 نفر از کارگران کم بینا و نابینای استان در دو رشته پرتاب توپ مدیسن بال و طناب زنی در بخش های خواهران و برادران در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران به رقابت پرداختند.
در پایان به نفرات برتر هر رشته (اول 30 میلیون ریال، دوم 20 میلیون ریال و سوم 10 میلیون ریال) جوایزی اهدا شد.
 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا