مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با همراهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل از پروژه های در دست احداث شهرستان ابرکوه بازدید و در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان نیز شرکت کردند.

به گزارش یزدفردا: مهندس جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در سفر کاری یکروزه به شهرستان ابرکوه با همراهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل از پروژه های در دست احداث این شهرستان در بخش بهمن بازدید واز روند ساخت و ساز آنها مطلع گشتند.

مهندس ذاکر در حاشیه این بازدید گفت : بازدید از پروژه سه کلاسه بانک اقتصاد نوین ، بازدید از پروژه های خیری نوشادی و موسوی منطقه اردی مهردشت ، بازدید از پروژه 12 کلاسه استقلال بهمن از جمله برنامه هایی بود که با همراهی ناظر منطقه و پیمانکاران مربوطه انجام و روند ساخت و ساز و همچنین مشکلات احتمالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود : همچنین دیدار با امام جمعه شهر مهردشت در معیت دبیر ستاد اقامه نماز استان و تبادل نظر در خصوص فضاهای آموزشی بخش بهمن و راهکارهای تسریع در بهبود این فضاها از دیگر برنامه های این سفر بود که انجام گرديد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ادامه داد : در آستانه هفته شوراهای آموزش و پرورش شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز در این ماموریت انجام گرفت که گزارشی از وضعیت اعتبارات نوسازی مدارس در شهرستان و برنامه های آتی این اداره کل به حضور اعضا ارائه گردید.

مهندس ذاکر در پایان خاطر نشان کرد : علاوه بر شش پروژه آموزشی در حال ساخت در شهرستان،بزودی پروژه تکمیل مدرسه مدرس شهر ابرکوه نیز آغاز میگردد و امیدواریم پروژه مدرسه مسکن مهر ابرکوه نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا