سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه کارگروه توسعه شهرستان بهاباد بر پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور به استان تاکید کرد و گفت: جهت جاده بهاباد- نایبند که یکی از راه های اصلی شهرستان بهاباد است ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش یزدفرداجلسه کارگروه توسعه شهرستان بهاباد به ریاست "محمدرضا صباغیان" نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی و با حضور "علیرضا تیموری" سرپرست فرمانداری بهاباد، "حجت الاسلام بشکانی" امام‌جمعه بهاباد، ریاضتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، بخشداران مرکزی و آسفیچ، شورای اسلامی شهر و شهرستان و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری در این نشست ضمن تشکر از نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، بر پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور به استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در سفر رییس جمهور به استان یزد، بعد از مرکز استان بیشترین اعتبارات به شهرستان بهاباد اختصاص یافته است.

"علیرضا تیموری" در این رابطه افزود: جهت جاده  بهاباد- نایبند که یکی از راه های اصلی شهرستان بهاباد است ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و همچنین برای ساخت بیمارستان۹۶ تختخوابی هم اعتبار خوبی گذاشته شده است.

مدیر کل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص پروژه آبرسانی به ۵۸ روستای بخش آسفیچ افزود: این پروژه با پیشرفت خوبی که دارد تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

ریاضتی افزود: مخازن و شبکه داخلی آب شرب شهر بهاباد هم باید تعویض شود که در اعتبارات سال آینده پیش بینی شده است و اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تکمیل شبکه فاضلاب روستاهای آسفیچ و وحدت آباد افزود: تکمیل شبکه داخلی و اجرای انشعابات فاضلاب و آسفالت در سال جاری انجام خواهد شد و برای احداث تصفیه خانه به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در سال آینده اعتبار گذاشته خواهد شد.

پیگیری و بررسی احداث راه‌های مواصلاتی شهرستان بهاباد از جمله راه در حال احداث بهاباد ـ نایبند، تسریع در دوبانده جاده بهاباد ـ بافق، پرداخت عوارض دو درصد معادن، تعویض مخازن و شبکه داخلی آب شرب بهاباد، پروژه آبرسانی مجتمع امام علی(ع) بخش آسفیچ، حفر چاه شرب سنجدک و احداث مخزن آب شرب روستاهای سنجدک و سیمکوئیه، تکمیل شبکه فاضلاب روستاهای آسفیچ و وحدت آباد، انتقال آب خلیج فارس به بهاباد و تخصیص اعتبار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی و نصب آب شیرین کن در شهر بهاباد از مهمترین مباحث و تصمیمات این جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا