سرپرست فرمانداری بهاباد گفت: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، هشت سال دفاع مقدس ،بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و مردم هستند.

علیرضا تیموری روز یکشنبه به اتفاق فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج ،منطقه انتظامی و مسئولان بنیاد شهید در دیدار با سه خانواده شهید شهرستان اضافه کرد: مسئولان هر اندازه تلاش کنند آنچه شهدا برای انقلاب انجام دادند، نمی‌رسد.

وی افزود: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با خانواده های آنان، ادای دین به ارزش های انقلاب است.

تیموری بیان کرد: تکریم مادران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مادران و همسران شهدا صبر و استقامت خود را نشان نمی دادند شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مردها خشک می شد و این گونه نمی جوشید.

سرپرست فرمانداری بهاباد در ادامه با اشاره به زندگی نور بهترین زنان جهان ،افزود: بانوی ۲ عالم حضرت زهرا (س) و ام البنین و حضرت زینب (س) با پاکدامنی، حجاب ، صبر، ایثار ، همراهی و اطاعت محض با امام و پیشوای خود موجب شناخته شدن، ترویج و زنده نگهداشت دین اسلام شدند.

تیموری اضافه کرد: امروز هم مادران ارزشمند، صبور ، همسران فداکار و مقاوم شهدا به پیروی و آموختن درس از این بزرگان همواره با پیروی از مقام عظمای ولایت ، پرچمداران راه حقیقی شهدا، ارزش ها و آرمان های مقدس آنان هستند و خواهند بود و به آن مفتخرند .

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا تعدادی از مسئولان بهاباد با مادران شهیدان محمدعلی حاتمی، محمد مهدی بهابادی و محمدرضا صادق زاده دیدار و گفت و گو کردند.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا