به گزارش یزدفردا:

كشف میلیاردی مرغ زنده قاچاق در تفت

جانشین فرمانده انتظامی استان يزد از کشف هزار و980 قطعه مرغ زنده فاقدمجوز قانونی به میزان 5تن و880 کیلو به ارزش یک میلیارد و 800میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "نصرآباد" در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا در مسیر های مواصلاتی این روستا، هنگام كنترل خودروهاي عبوري یک دستگاه کامیون حامل بار مرغ زنده را جهت بررسی بیشتر متوقف كردند.

وی با بیان اینکه در بازرسي ماموران از خودروی مذکور تعداد 1980قطعه مرغ زنده فاقدمجوز قانونی و دامپزشکی كشف کردند، افزود: ارزش ریالی این کالای مکشوفه قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان و مراجع قضائی معرفی شد.

قاچاقچیان مواد مخدر در یزد زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی استان از کشف 669کیلو هروئین و 201 کیلو تریاک در محور "یزد- تهران" خبر داد.

سردار عباسعلی  بهدانی فرد اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "یزد- تهران" به یک دستگاه کامیون مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی دقیق آن موفق به کشف 669 کیلوگرم هروئین شدند و در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از کشورهای همسایه شرقی به کشور وارد و به مقصد استان های شمال غربی بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و باندهای بزرگ وارد کننده مواد افیونی در دستور کار اصلی پلیس یزد قرار دارد.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی نیز حین کنترل خودرو های عبوری به یک کامیون مشکوک و در بازرسی از آن 201 کیلو تریاک که در قسمت هایی از خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را  دستگیر کردند.

كشف 23 فقره سرقت منزل دریزد

رئيس پليس آگاهي استان يزد از دستگيري یک سارق حرفه اي منزل با 23 فقره سرقت در عملیات كاراگاهان پلیس آگاهی استان يزد خبر داد.

سرهنگ كارآگاه محمدرضا حناساب اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي، كاراگاهان پلیس آگاهي با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه ای منزل را شناسايي و پس ازهماهنگي با مقام قضائي طي عمليات غافلگيرانه آن را درمخفيگاهش دستگيرکردند.

وي افزود: متهم دربازجويي هاي بعمل آمده به 23 فقره سرقت منزل درسطح شهرستان يزد به ارزش 10 ميليارد ريال اعتراف کرد.

رئيس پليس اگاهي استان در پايان با بیان اینکه متهم پس از تشكيل پرونده به داد سرا معرفي و روانه زندان شد افزود: نيروي انتظامي با تمام توان در برابرمجرمان و قانون شكنان ايستاده و اجازه سركشي و جولان را به آنها نخواهد داد.

دستگيري 24 سارق و کشف 25 فقره سرقت در ابرکوه

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از دستگيري 24 سارق با کشف 25 فقره سرقت در اجرای طرح های مبارزه با سرقت طی دو هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ‌ محمدحسن حسيني با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در اجرای طرح های مبارزه با سرقت و در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي، کشف سرقت ها با جديت در دستور کار ماموران پليس شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه ماموران با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي موفق به شناسايي محل اختفاي سارقان شدند افزود: ماموران پليس شهرستان با هماهنگي دستگاه قضائی طي چندين عمليات غافلگيرانه متهمان را در مخفيگاه خود دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: متهمان دستگير و در تحقيقات به عمل آمده به سرقت اماکن خصوصي، موتورسيکلت، خودرو و مغازه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجراي اين طرح و با تلاش ماموران 24 سارق دستگير و در تحقيقات به عمل آمده به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگيري 8سارق حرفه ای موتورسيكلت در يزد

رئيس پليس آگاهي استان يزد از دستگيري 8سارق حرفه اي و کشف 28 فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان يزد خبرداد.

سرهنگ محمدرضا حناساب درتشریح این خبر اظهار داشت: درراستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي، كاراگاهان پليس آگاهي استان با اقدامات تخصصي 8سارق حرفه اي را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي طي عملياتي غافلگيرانه آنها را در مخفيگاهشان دستگيرکردند.

وی افزود: متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 28 فقره سرقت موتورسيكلت درسطح شهرستان يزد اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان یزد به شهروندان هشدارداد: حتي الامکان موتورسيکلت خود را درپارکينگ پارک کنيد و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

كشف 4 فقره سرقت در شهرستان بهاباد

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد از كشف 4 فقره سرقت منزل و اماكن خصوصي و دستگيری يك نفر سارق توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرگرد حبيب عباسي با اعلام اين خبر اظهار داشت با توجه به وقوع چندين فقره وقوع سرقت منزل و اماكن خصوصي در بخش احمد آباد، ماموران پليس آگاهي و ساير پليس هاي تخصصي اين موضوع را در دستور كار خود قرار داده و يكی از مجرمان سابقه دار را تحت نظر قرار دادند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس آگاهي پس از اطمينان در خصوص وجود وسايل سرقتي در منزل شخص مورد نظر، پس از هماهنگي های قضائی و پس از ورود به مخفيگاه وی مقدار زيادي اموال مسروقه به ارزش 2ميليارد ريال كشف و به مالباختگان تحويل دادند.

وي ادامه داد: متهم در بازجويي اوليه به سرقت از منزل و اماكن اعتراف و براي اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد از شهروندان خواست: توصيه هاي ايمني و پيشگيرانه انتظامي را رعايت کنيد و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف بیش از 97کیلو تریاک در یزد

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان يزد در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری "پراید" 97 کیلو و 140 گرم تریاک کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری، در یکی از محورهای فرعی استان یک دستگاه پراید را برای بازرسی متوقف کردند.

بهدانی فرد افزود: در بازرسی از این خودرو 97کیلو و 140گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و 2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه متهمان این پرونده به دادسرا معرفی شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس استان قراردارد.

دستگيري باند 3 نفره قاچاق و توزيع مواد مخدر در ميبد

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد از دستگيري باند3نفره قاچاق و توزيع مواد مخدر در پوشش خانوادگي و کشف بيش از2 کيلو500 گرم مواد مخدر جاساز در دودستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ محمد حسين نبي پور" در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس مواد مخدر شهرستان هاي ميبد و اشکذر در تحقيقاتي از ورود مقاديري مواد مخدر و فروش احتمالي مواد توسط يک باند 3 نفره شامل 2 نفر مرد و يک نفر زن مطلع شده و برنامه ريزي لازم را براي دستگيري آنها آغاز کردند.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي انجام شده، مسير هاي تردد منتهي به شهرستان ميبد به صورت نامحسوس تحت کنترل و مراقبت پليس مواد مخدر اين شهرستان و اشکذر قرار گرفت و پس از هماهنگي با مقام قضائي، مأموران با انجام عمليات بهنگام و هدفمند ، متهمان را دستگير و 2 دستگاه خودرو در اين رابطه توقيف کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا