بانوان شاغل در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام و منزلت هفته زن تجلیل شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، بر پیروی از سیره و روش آن حضرت تاکید کرد و نقش زن را در خانواده، همسرداری، تربیت فرزندان و اداره امور جامعه مهم ارزیابی کرد.

علی نمازی با بیان اینکه زنان جامعه ما باید با مطالعه زندگانی حضرت زهرا (س)، سیره و رفتار آن حضرت را الگوی خود قرار دهند گفت: تسبیحات حضرت زهرا (س) از برکات آن بانوی بزرگوار است و ذکر آن فضایل زیادی دارد.

وی با بیان صفات اخلاقی و فضیلت های حضرت زهرا (س) تصریح کرد: دخت نبی مکرم اسلام (ص)، انسانی کامل و الگو و اسوه همه انسان هاست و ما باید از زندگانی او درس  بگیریم.

وی با قدردانی از تلاش های بانوان در عرصه های اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: زنان علاوه بر ایفای نقش در مسایل تربیتی فرزندان در خانواده، در جامعه نیز وظایف محوله را به خوبی انجام داده اند و همپای مردان در توسعه و پیشرفت کشور سهیم هستند.

در این مراسم با هدایایی از بانوان شاغل در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تجلیل به عمل آمد.

برگزاری دوره آموزشی خانواده، برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی و بازدید بافت تاریخی یزد از جمله دیگر برنامه های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به مناسبت هفته زن می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا