مدیرکل کمیته امدادستان یزد از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی طرح نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی به مددجویان کمیته امداد بهابادخبردادو گفت:به متقاضیان این طرح خانگی در بهاباد مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی به منظور ایجاد اشتغال پرداخت میشود .

محمد شجاعان روز یکشنبه دردیداربا سرپرست جدید فرمانداری بهاباد ضمن تبریک انتصاب برادرعلیرضا تیموری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهاباد اظهارداشت: بر اساس این طرح خانواده‌های تحت حمایت در صورت راه‌اندازی و نصب این نیروگاه‌ها در محل زندگی خود، می‌تواننداز محل برق تولیدی و فروش آن به شرکت توزیع برق از درآمد مناسبی بهره‌مند شوند.

وی افزود : استفاده از انرژی خورشیدی نیازمند اراده مسئولان است تا از فرصت اقلیمی موجود در کشورمان برای تولید انرژی و همزمان ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استاتن بیان داشت: استفاده از پنل‌های خورشیدی، خودکفایی در تولید برق را هم به دنبال دارد و البته استفاده از این ابزار و تجهیزات برای محرومان و اقشار کم ‌درآمد و همچنین روستاییان کشور فرصتی است که موجب خودکفایی آنها می‌شود و این کار بزرگی است که کمیته امداد انجام می‌دهد.

شجاعان درخصوص اشتغال نیازمندان درشهرستان گفت: ازتمام ظرفیتهای موجوددرشهرستان بهاباد برای استفاده از اشتغال وخودکفائی  مددجویان استفاده خواهیم کرد تا اشتغالی پایداربرای مددجویان به وجودبیاوریم .

وی کمک به خودکفایی و اشتغال مددجویان را یکی از برنامه های کمیته امداد دانست و اظهار داشت: از طریق پرداخت تسهیلات و ارائه مشاوره های تخصصی به خودکفایی و ایجاد اشتغال مددجویان کمک می‌کنیم.

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان ، خدمات رساني به محرومين و نيازمندان و تلاش براي توانمند کردن آنان را از مهمترين شاخصه هاي کميته امداد دانست و تصريح کرد : مشارکت مردم و خيرين در عرصه ارائه خدمات مطلوب اين نهاد به مددجويان مي تواند موفقيت هرچه بيشتر اقدامات و فعاليت هاي اين نهاد را رقم بزند.

سرپرست فرمانداری بهابادهم دراین دیدار ضمن تقدیروتشکراز اقدامات خداپسندانه و ارزنده از فعالیت های کمیته امداد در سطح شهرستان در امر خدمت رسانی به محرومین و قشر ضعیف جامعه و همچنین فراهم سازی زمینه اشتغال و خود کفایی مددجویان عنوان نمود: توجه به کرامت انسانیِ باارزشترین قشر جامعه یعنی محرومین باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد.

علیرضا تیموری  با عنوان اینکه فرمانداری بهاباد با تمام توان خود آماده همکاری با کمیته امداد در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان است تصریح کرد: کمیته امداد بیشترین و متنوع ترین خدمات را در شهرستان کم برخورداربهاباد داشته است.

وی نهاد مقدس کميته امداد را يادگار حضرت امام راحل جهت رفع محروميت از جامعه اسلامي دانست و ضمن تأکيد بر ضرورت خدمت رساني به محرومين گفت : بايد با مديريت اصولي و صحيح در جهت حمايت از خانواده هاي بي بضاعت گام برداشته شود.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا