سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را برای ملی ایران به ارمغان آورد گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان نقش مهمی در تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال گزارش خدمات دولت به مردم دارند.

به گزارش یزدفردا: جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر دهه فجر شهرستان بهاباد باحضور سرپرست فرمانداری بهاباد و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد در این جلسه بر اطلاع رسانی مناسب برنامه ها دهه فجر و دستاوردهای انقلاب تأکید نمود و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

"علیرضا تیموری" با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورد گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان نقش مهمی در تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال گزارش خدمات دولت به مردم دارند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و لزوم نهایت استفاده از آن گفت: باید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای گرامیداشت و برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر استفاده شود.

تیموری با بیان اینکه ماهیت برنامه های دهه فجر به مردمی برگزار شدن آن است، بر تولید محتوای تبلیغی و بصیرت افزایی به صورت مردمی تأکید نمود تا مردمی بودن برنامه ها حفظ شود.

تیموری همچنین بر رعایت الزامات ستاد مقابله با کرونا در برنامه ها و جشن های دهه فجر تأکید نمود.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن این انقلاب هستند گفت: باید با روشنگری و روایتگری انقلاب، جایگاه اصیل انقلاب را به شایستگی برای مردم بازگو نمود.

"حسین زینلی" گفت: باتوجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان جشن هایی که قرار بود به صورت متمرکز برگزار شود لغو شده است و لذا طوری برنامه ریزی شده است که جشن های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار شود.

تولید محتوا به صورت مردمی و تجلیل از سه اثر برتر، پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب برنامه های این دهه، آذین بندی مناسب ادارات و سطح شهرستان، انتشار گزارش های عملکرد دستگاه های اجرایی و دستاوردهای انقلاب توسط روابط عمومی ها و تشکیل کارگروه فضای مجازی از مهمترین مباحث جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا