سرپرست فرمانداری بهاباد گفت: دهه فجر امسال بیش از 70 پروژه در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، گازرسانی، آبرسانی، جاده، خدماتی و بهداشتی با اعتباری حدود 200 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش یزدفردا: سرپرست فرمانداری بهاباد با اشاره به پروژه های در دست افتتاح این شهرستان گفت: دهه فجر امسال بیش از 70 پروژه در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، گازرسانی، آبرسانی، جاده، خدماتی و بهداشتی با اعتباری حدود 200 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

"علیرضا تیموری" افزود: در این میان از مهمترین پروژه هایی که به بهره برداری خواهد رسید، گازرسانی به روستاهای محروم بخش آسفیچ هست که بحمدا... تا پایان امسال تمام روستاهای شهرستان بهاباد از نعمت خدادادی بهره مند می شوند.

وی به پروژه هایی که برای سلامت و بهداشت مردم دارای اهمیت است اشاره نمود و گفت: مرکز جامع سلامت روستای احمدآباد و همچنین اورژانس بین جاده ای محور بهاباد - چادرملو از دیگر پروژه هایی است که انشاءا... به بهره برداری می‌رسد.  

تیموری ادامه داد: همچنین در راستای تقویت زیرساخت تأمین انرژی شهرستان بهاباد پست برق ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت بهاباد افتتاح خواهد شد.

وی کارخانه فلوتاسیون روی شهید سلیمانی واقع در روستای ببروئیه را از دیگر پروژه هایی عنوان نمود که با اشتغالزایی حدود ۵۰ نفر به بهره برداری می رسد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا