براساس اعلام دبیر انجمن صنفی زیلوبافان، نمایشگاه ویژه فروش زیلو و آثار منتخب دومین جشنواره زیلوی برتر از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در میبد برگزار خواهد شد.

محمدعلی غنی پور با اشاره به برنامه ریزی منسجم و فعالیت های گسترده دبیرخانه دومین جشنواره زیلوی برتر، گفت: «با توجه به درخواستهای متعددی که ازسوی طراحان و زیلوبافان برای تمدید فرصت به منظور تهیه و ارسال آثار بیشتر و بهتر با انجمن زیلوبافان مطرح شده بود، نشست مشترکی با رئیس و دبیر جشنواره برگزار شد.»
دبیر انجمن صنفی زیلوبافان با قدردانی از حمایت و همراهی مسئولان برگزاری جشنواره، از برگزاری نمایشگاه ویژه فروش زیلو و آثار منتخب دومین جشنواره زیلوی خبر داد و تصریح کرد: «تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در میبد برگزار می شود، اندیشیده شده و امیدوار هستیم ضمن ارائه زیلوهای فاخر و با کیفیت، با استقبال مناسبی نیز ازسوی هموطنان عزیز همراه شویم.
براساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره زیلوی برتر، آخرین مهلت ارسال آثار علاقه مندان به حضور در بخش های این جشنواره، ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ است. مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در تاریخ نهم فروردین ۱۴۰۱ و در شهر میبد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا