معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در جلسه ستاد کرونا شهرستان بهاباد به آغاز واکسیناسیون رده سنی 9 تا 12 سال اشاره نمود و گفت: متأسفانه شاهد افزایش آمار ابتلای کودکان به کرونا هستیم و لذا از مردم درخواست می کنم برای تکمیل دز واکسن خود و فرزندان شان تعلل نکنند.

به گزارش یزدفردامعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه اکثر شهرستان های استان یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و فقط دو شهرستان بافق و اشکذر در وضعیت نارنجی هستند گفت: در حال حاظر 15 بیمار کرونایی در بیمارستان بهاباد بستری هستند.

دکتر میرزایی، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در مهار کرونا تصریح کرد: هرچه میزان واکسیناسیون در سطح جامعه افزایش یابد، می توانیم شاهد ایمنی در برابر جهش های جدید ویروس کرونا باشیم.

وی پوشش واکسیناسیون زنان باردار در شهرستان بهاباد را 57 درصد عنوان نمود گفت: این آمار از متوسط استانی هم پایین تر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه واکسن کرونا عارضه‌ ای برای مادران باردار ندارد گفت: 8 نفر از خانم های باردار در استان به علت بیماری کرونا فوت کردند و هیچ کدام از آنها واکسن کرونا را تزریق نکرده بودند و این با درسی باشد برای عده ‌ای از واکسیناسیون سرباز می زنند.

دکتر میرزایی به آغاز واکسیناسیون رده سنی 9 تا 12 سال اشاره نمود و گفت: متأسفانه شاهد افزایش آمار ابتلای کودکان به کرونا هستیم و لذا از مردم درخواست می کنم برای تکمیل دز واکسن خود و فرزندان شان تعلل نکنند.  

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا