مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن به صورت موتوری و خودرویی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان بهاباد برگزار شد.

این راهپیمایی موتوری و خودرویی به نحو مناسب با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار از محل یادمان شهدای گمنام آغاز شد و تا گلزارشهدای بهاباد بهشت محمدی ادامه یافت .

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان بهاباد، خودروهای خود را به شعارهای انقلابی، تصاویر حضرت امام‌ خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و تصویر شهیدان انقلاب اسلامی  وپرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده بودند.

قرائت قطنامه پایانی و همچنین اجرای سرودهای حماسی و انقلابی از دیگر بخش‌های مختلف راهپیمایی ۲۲ بهمن خودرویی و موتوری شهرستان بهاباد بود.

امام جمعه بهاباد دراجتماع پایانی راهپیمایان 22 بهمن بهاباد در گلزارشهدای این شهر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: راهپیمایی خودرویی امروز بار دیگر نشان داد که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی با یادآوری اینکه رژیم طاغوت مروج بی‌عفتی و  بی‌حجابی بود و سال‌ها مردم تحقیر می‌شدند و برای حاکمان ارزشی نداشتند افزود: قرآن کریم وعده می‌دهد که شکر خداوند نعمت‌ها را افزایش می‌دهد و ناسپاسی خداوند ما را به سقوط می‌برد.

وی ادامه داد : در جهاد تبیین باید زاویه دید ما با زاویه دید امام و مقام معظم رهبری همسو باشد و در بیان دستاوردها و نکات مثبت قوی و محکم وارد شد به‌عنوان‌مثال واکسیناسیون عمومی و ایجاد روابط متوازن با همه کشورها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای عبور کشور از مشکلات بخش‌هایی از اقدامات تحول‌آفرین بوده است.

امام جمعه بهاباد با بیان این که 22 بهمن  اوج خودباوری ملت ایران است گفت:  "جهاد تبیین" عامل اساسی استمرار انقلاب اسلامی است.

وی گفت: آنچه در این برهه اهمیت دارد، "جهاد تبیین" است که باید در همه زمان‌ها استمرار داشته باشد.

دراین مراسم با گرامی داشت 43 سال گرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجرویو الله 22 بهمن

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا