فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از یک انبار ۲۱ تن شکر احتکار شده کشف شد.

به گزارش یزدفرداسردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای مقابله با احتکار کالا، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با اقدام اطلاعاتی از احتکار مقادیری شکر در یک انبار مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالا‌ها را در شهر یزد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به بازداشت یک متهم اظهار داشت: ماموران در بازرسی انجام شده ۲۱ شکر احتکار شده را کشف که کارشناسان ارزش این محموله را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

بهدانی فرد همچنین از کشف یک مورد دیگر احتکار در استان خبر داد و تصریح کرد: ماموران با تحقیقات میدانی، مکان دقیق این انبار را در شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌ها ۴۳ هزار جفت انواع کفش احتکار شده کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: متهم قصد داشت با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و نزدیکی به شب عید، این کالا‌ها را به قیمت‌های بالاتری عرضه و به فروش برساند که به مقامات قانونی معرفی شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا