سرپرست فرمانداری بافق: دستگاه‌های مختلف این شهرستان برای نوروز ۱۴۰۱ و استقبال از گردشگران آماده می‌شوند.

به گزارش یزدفردامحمدعلی صمیمی گفت: بافق یکی از ۳۰ شهر برتر گردشگری کشور بوده و در چند سال گذشته برای توسعه گردشگری اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: فضای شهر و اماکن گردشگری باید به صورت ویژه‌تر رسیدگی شوند و پنج روستای هدف گردشگری بافق، برنامه‌هایی برای مسافران فراهم کنند.

صمیمی بیان داشت: نگرانی‌هایی در مورد بعضی مجموعه‌ها و کمپ‌های گردشگری کویری وجود دارد که قرار شد مدیریت و برنامه‌ریزی شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی بافق هم تصریح کرد: با توجه به اینکه بافق یکی از قطب‌های گردشگری استان است، زیر ساخت‌های گردشگری مانند بوم گردی‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کمپ‌ها و... از سال‌های گذشته ایجاد شده است.

لیلی رنجبر ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد که مکمل گردشگری است و برای عید نیز، ۱۰ نوروزگاه فعال در روستا‌ها و خود شهرستان دایر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق نیز گفت: در قالب بسیج سلامت نوروزی، از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه، نظارت بر اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری و... تشدید می‌شود.

مسعود دانشی خاطرنشان ساخت: مراکز واکسیناسیون کرونا به فعالیت خود در نوروز ادامه می‌دهند و مرکز بهداشت شماره یک این شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاه فعال است.

فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر بافق هم تصریح کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان، آمادگی دارد علاوه بر تیم‌های عملیاتی و امدادی مستقر در سه راهی سه چاهون، در شعبه نیز یک تیم برای پاسخگویی به موارد احتمالی مستقر کند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا