با حضور تیم ارزیابی اعتباربخشی آموزشی در بیمارستان میبد زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفت و فرایند تبدیل این بیمارستان به مرکز آموزشی و درمانی آغاز شد.

به گزارش یزدفردارئیس بیمارستان میبد با اعلام این خبر گفت: بیمارستان میبد از نظر امکانات و زیرساخت‌های آموزشی وضعیت مناسبی دارد و امیدواریم به سرعت بتوانیم فرایند تبدیل به یک مرکز درمانی آموزشی را طی کنیم.

دکتر محمد هادی فرحزادی، وجود دانشکده پرستاری در شهرستان و تربیت دانشجویان رشته مامایی در دانشگاه آزاد میبد را ظرفیت بسیار خوبی دانست و افزود: در طی مراحل فرایند از این پتانسیل و تعداد قابل توجه پزشکان میبدی عضو هیئت علمی استفاده خواهیم کرد.

دکتر حاجی مقصودی مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز گفت: با هدف تعیین وضعیت امکانات آموزشی، رفاهی، تجهیزاتی و زیرساخت‌های مورد نیاز یک مرکز آموزشی به همراه همکاران تیم ارزیابی از بیمارستان میبد بازدید و در جلسه‌ای وضعیت فعلی مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و به طور کلی امکانات و شرایط خوبی در بیمارستان میبد مهیا است و امیدواریم جنبه‌های مثبت آموزشی بیمارستان و نقاط قابل ارتقاء تقویت و نواقص و نقطه ضعف‌ها اصلاح شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا