رئیس هیات موتورسواری بهاباد گفت: برای نخستین بار مسابقات موتورسواری اندرو درکلاس ۲۵۰ سی سی باحضور ۱۷ شرکت کننده در مجموعه موتورسواری بهاباد با حضورانبوه تماشاگران برگزارشد.

سید مهدی رضوی زاده عصر جمعه درخصوص برگزاری این دوره از مسابقات به خبرنگارما دربهاباد گفت: اولین دوره مسابقات انتخابی موتور اندرو شهرستان بهاباد با حضور۱۷ شرکت کننده درکلاس ۲۵۰ سی سی و کلاس آزاد در محل مجموعه موتورسواری بهاباد واقع درجاده نایبند با حضورانبوه تماشاگران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه در راستای شور و نشاط در میان ورزشکاران شهرستان برگزارشد که از استقبال خوبی هم برخورداربود.

رضوی زاده بیان کرد: این مسابقه با۱۷ شرکت کننده به صورت انفرادی و تایم برگزار شد که موتورسواران با طی کردن مسیر تعیین شده در کمترین زمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نفرات برتر مسابقه در کلاس۲۵۰ سی سی حسین فلاح مقام اول، حمید مهدوی مقام دوم و میلاد توکلی مقام سوم را کسب کردند که به این نفرات لوح تقدیر وکلاه ایمنی وهدایائی ازطرف هیات موتورسواری بهاباد داده شد.

وی گفت: در برگزاری این مسابقات اداره ورزش جوانان بهاباد و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این شهرستان نیز همکاری کردند. رئیس هیات موتورسواری بهاباد درپایان با توجه به اینکه شهرستان بهاباد از ظرفیت‌های خوبی برای احداث پیست موتورسواری برای جوانان برخوردار است خواستار راه اندازی پیست موتورسواری برای جوانان این شهرستان شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه هم از مسئولان شهرستان خواستند تا برای جوانان ونوجوان امکانات یک پیست موتورسواری خوب رادراین منطقه فراهم کنند تا جوانان برای نشاط و شادابی خود دراین پیست به اجرای حرکات نمایشی با موتور بپردازند.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا