سرپرست فرمانداری میبد: شهرستان میبد بعد از مرکز استان از نظر متقاضی مسکن درجایگاه دوم قراردارد.

به گزارش یزدفرداسیدجمال سجادی پور درجلسه شورای مسکن شهرستان میبد با بیان اینکه مسکن اولویت‌های مهم دولت است و دراین زمینه همه ما باید به شدت این موضوع را دنبال کنیم تصریح کرد: شهرستان میبد بعد از مرکز استان از نظر متقاضی مسکن در جایگاه دوم قرار دارد.

سجادی پور با بیان اینکه درمحدوده شهرمیبد دیگر زمینی برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن نداریم گفت: در نقاط دورتر از شهر و شهرک سازی نیز زمان بر است.

سرپرست فرمانداری میبد گفت: سه هزار و ۲۸۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در میبد ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد یک هزار و ۵۳۹ نفر واجد شرایط برای دریافت مسکن هستند و ۴۱۴ نفر نیز از افراد واجد شرایط طرح ملی مسکن در انتظار دریافت واحد‌های مسکونی هستند که هنوز زمین مورد نیاز برای برای این افراد تامین نشده‌است.

سجادی پور با بیان اینکه افراد متقاضی مسکن به بالای پنج هزار نفر درمیبد خواهد رسید بر اختصاص ۶۰۰ هکتار زمین برای مسکن تاکید کرد و گفت: آنچه در شورای مسکن شهرستان مصوب می‌شود باید پیگیری و اجرایی شود.

رئیس بنیاد مسکن میبد هم گفت: در طرح اقدام ملی مسکن ۳۹ قطعه زمین در شهرک فجر و ۱۷۰ قطعه زمین نیز در مهرآباد قرعه کشی و تنظیم قرارداد شده و به تدریج در حال واگذاری است.

موسوی افزود: در ندوشن نیز در فاز یک تا چهار طرح اقدام ملی ۴۰ نفر تامین زمین شدند و در فاز پنج نیز ۱۶۶ نفر تایید نهایی شدند و در کل برای ۲۰۰ قطعه در ندوشن به ۱۵ هکتار و برای سه هزار قطعه در میبد به ۵۰ هکتار زمین نیاز است.

موسوی خاطرنشان کرد: در بفروییه ۴۰۵ نفرمتقاضی مسکن در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده‌اند که ۳۰۰ نفر آن‌ها واجد شرایط هستند و حداقل به ۱۵ هکتار زمین نیاز است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا