یادواره شهید رمضان فتوحی از شهدای نیروی انتظامی در بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزدفرداشانزدهمین یادواره شهید رمضان فتوحی ازشهدای نیروی انتظامی که درمقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درکویر لوت به شهادت رسیده بود با حضور قشر‌های مختلف مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهدیه بنستان برگزار شد.

امام جمعه بهاباد درسخنانی یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای نظم وامنیت ومواد مخدر را گرامی داشت و گفت: مأموران نیروی انتظامی همواره در جهت تأمین امنیت جامعه جان خود را به خطر می‌اندازند.

حجت الاسلام بشکانی افزود: برگزاری یادواره شهدا باعث خواهد شد که ما متوجه شویم شهدا برای چه جان خود را فدا کرده‌اند، هدف و مقصود آن‌ها چه بود و ما اکنون در این دوران چه مسئولیتی داریم و چگونه باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

سرپرست فرمانداری بهاباد هم بر ترویج فرهنگ ایثاروشهادت بین نسل جوان وامروزی جامعه تاکید کرد و گفت: شهدای نیروی انتظامی تاییدی برعزم ملی و مجاهدت پلیس برای مبارزه با مواد مخدر است چراکه به دنیا ثابت شده هیچ کشوری همچون جمهوری اسلامی برای ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز تلاش نکرده است و شهدای مظلوم نیروی انتظامی گواهی بر تایید این ادعاست.

مداحی بیان خاطره وپخش کلیب ازدیگربرنامه‌های این مراسم بود.

درپایان این مراسم اولین جلد از مجموعه کتاب‌های معرفی شهدای نیروی انتظامی با عنوان «پرواز سبز» به نویسندگی فرزند شهید فتوحی رونمایی شد.

درحاشیه این مراسم لوازم و تجهیزات بجا مانده از شهید فتوحی در دوران دفاع مقدس و خدمت در نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا